Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Ο πολιτικός όρκος της Δούρου

Ορκίστηκαν χθες οι εκλεγμένοι των περιφερειών και φαγώθηκαν διάφοροι θρησκόληπτοι και συντηρητικοί για το ότι η Δούρου πήρε πολιτικό όρκο, και όχι θρησκευτικό. Ενώ στην πραγματικότητα πολιτικό όρκο θα έπρεπε να δίνουν όλοι αναγκαστικά και όχι θρησκευτικό όρκο, καθώς υποτίθεται πως ζούμε σε κοσμικό κράτος.

Εγώ απλά θα αναφέρω πως η Δούρου, άλλαξε λίγο την ορκωμοσία....

Έως τώρα ο πολιτικός όρκος ήταν ο εξής:
"Δηλώνω στην τιμή και τη συνείδησή μου να είμαι πιστός στην πατρίδα, να υπακούω στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω τίμια και ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου".
Η Δούρου όμως πρόσθεσε και το "...σεβόμενος την αρχή ότι όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το λαό και ασκούνται από το λαό."

Οι εξουσίες πηγάζουν από τον λαό, αυτό είναι αδιαμφισβήτητο, εάν θεωρούμε τον κοινοβουλευτισμό ως εκπροσωπευτική αρχή του λαού. Ωστόσο, οι εξουσίες ασκούνται από τους εκλεγμένους αντιπροσώπους του λαού. Μήπως η κ. Δούρου θέλει να αλλάξει αυτόν τον θεσμό; Και πώς; Η μήπως θα χρησιμοποιεί την ίδια ρητορική  όταν οι διάφοροι τραμπούκοι και κομματικοί  θα δρουν παράνομα; Εδώ λοιπόν έχουμε έναν αισχρό λαϊκισμό εκ των αριστερών που ανοιχτά καταπατεί τους θεσμούς. Θα σας παραπέμψω τώρα στο προηγούμενο (προφητικό;;) άρθρο μου, που έγραψα πριν 2 μέρες όπου μεταξύ άλλων, αναλύω και το φαινόμενο του λαϊκισμού.
http://antidithen.blogspot.gr/2014/08/blog-post_99.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου